Subject: FW: Kuusalu tee 41 DP - TRAM märkused
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 08:29:58 +0300

From: Aleksandra Pugatšjova <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 3, 2025 4:13 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Kuusalu tee 41 TRAM märkused

Saadan Teile projekti link ka

https://www.dropbox.com/scl/fo/r5al2j9pz63d6cgqlr6gn/AMCGwFsWE1TecCSOZEMmj
1g?rlkey=fa9x5xi4gjc67ytosccub6cvh
<https://www.dropbox.com/scl/fo/r5al2j9pz63d6cgqlr6gn/AMCGwFsWE1TecCSOZEMm
j1g?rlkey=fa9x5xi4gjc67ytosccub6cvh&dl=0> &dl=0

Aleksandra P

From: Aleksandra Pugatšjova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 3, 2025 4:10 PM
To: 'Krista Einama' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kuusalu tee 41 TRAM märkused

Tere,

Enne kui saadan detailplaneeringu uuesti kooskõlastamiseks, sooviksin
koostöö raames täpsustada, kas sain kõigist punktidest õigesti aru.

Punkt 1. Seletuskiri (punkt 2.3) on parandatud.

Punkt 2. Joonised on parandatud.

Punkt 3. Nihutasin mahasõit.

Punkt 4. Seletuskiri (punkt 4.9) on täiendatud, joonised parandatud.

Punkt 5. Pargi- ja reisi parkla ning bussipeatuse sademevee lahendus on
ette antud TL osas.

Korterelamute sademevee lahendus on esitatud joonisel DP-05 ning
lahendatud krundisiseselt.

Seletuskirja (punkt 4.7.4) on lisatud vastavad laused.

Punkt 6. Joonisele DP-05 on lisatud tingmärgid ja projekti number.

Punkt 7. TL eriosa on joonisel eristatud ning on näidatud teeprojekti ala
piir.

Punkt 8. Seletuskirja punkt 6.1 on täidetud.

Lugupidamisega,
Aleksandra Pugatšjova
Guru Projekt OÜ